meer ‘alles’
spannende post
30-09-08   door Ruben   1 reacties   stuur door

Onderaan de trap ligt post. Het kan voor ons zijn, maar ook voor de bovenburen. De enveloppe lijkt al opengemaakt, achter het venster is geen adres te zien. Alsof iemand al even gekeken heeft en de brief  binnenstebuiten weer terug in de enveloppe gestoken heeft.

Interessant! Ik pak de enveloppe op en kijk erin. Jammer dan als het voor de buren is, ik moet het toch even checken.

niks te zien aan deze enveloppe

Ik maak 'm open en…
#^$%#$^##*#!!!! post over leningen die ik NIET WIL! Ik ben erin getuind. Alle post over miljoenenprijzen die ik gewonnen heb, banners met windows-foutmelingen tijdens het surfen (op mijn mac), heren die wat willen 'vragen' aan de telefoon, studenten die op straat willen weten of ik veel boeken lees: altijd ben ik ze voor, nergens trap ik meer in. Tot nu. Ze hebben me weer te pakken.

potjandriedubbeltjes

Het ergerlijke aan dit geheel is dat ik er stiekem jaloers op ben. Wie kan er tegenwoordig nog reclame verzinnen die gezien wordt? Er is zo veel, en zeker post op de deurmat die ook maar enigzins op reclame lijkt bereikt bijna niemand. Maar dit is erg goed verzonnen, het speelt in op de nieuwsgierigheid van de mens. En het is goed uitgevoerd, er is nergens een adressering, het lijkt echt op een eerder geopende enveloppe. Chapeau voor de reclamemaker! @%#@$%#$%^!

reacties op 'spannende post'

GijsHahahaha, priceless.01-10-2008